Banestatus pr. 02-05-2024

Kære Medlemmer & gæster,

Old Course – åbner fredag den 3. maj

Der er stadig blødt mange steder – derudover graves der fortsat til nyt vandingsanlæg og der vil være lempelse flere steder. Vi beklager ulejligheden.

New Course – Sommergreens er åbne – Fairways er klippet, Greens og tee steder er klippet og bunkers er revet. Semirough er fortsat våd og vi håber på tørvejr således at banen kan tørre op.
Borde-bænke sæt er sat ud, sponsorskilte mv. vil gennemgå løbende vedligeholdelse.

Greenkeeperne har prikket/topdresset greens og de mangler stadig lidt før de er gode – det går dog fremad – vær tålmodige.

Buggy´s er nu en mulighed på New Course, pt. max 5 stk. i løbet af dagen, det vil derfor være de dårligt gående som har fortrinsret.

Buggy´s på Old Course er ikke en mulighed pt. – der vil formentlig gå en uges tid.

VI tager bestik af situationen igen tirsdag  mhp. Kristi Himmelfartsdagene og fremefter, opdatering følger.

Par 3 banen og ind spils områderne er ligeledes klippet.

Booking foretages i Golfbox, under Gudhjem Golfklub eller ved henvendelse til sekretariatet.

God fornøjelse.

Mange hilsner